19 دی: وزیر اقتصاد، درباره تسهیلات بانکی یادآور شد: در پرداخت تسهیلات با تنگناهایی مواجه هستیم و دولت به دلیل اینکه به دنبال کنترل افزایش نقدینگی است، در این بخش با حساسیت بیشتری رفتار می کند.
سید احسان خاندوزی در دیدار با استاندار گیلان، بیشترین نارضایتی و شکایت مردم را در حوزه مالیاتی، بانکی و گمرکی عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال کاهش این نگرانی است و به زودی این دغدغه ها برطرف می شود.
وی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور، اظهار کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور باید به ثمر برسد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی عنوان کرد: اقدامات خوبی در گیلان صورت گرفته و فعالیت‌های خوبی هم شروع شده و گام های پایانی آن باقی مانده است اما در خصوص ابلاغ بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهور همچنان بانک های استان فاقد ظرفیت‌های لازم بود و منتظرند تا ابلاغیه صورت بگیرد و بتوانند از آن استفاده کنند.
خاندوزی درباره تسهیلات بانکی یادآور شد: در پرداخت تسهیلات با تنگناهایی مواجه هستیم و دولت به دلیل اینکه به دنبال کنترل افزایش نقدینگی است، در این بخش با حساسیت بیشتری رفتار می کند.
وی بانک ها را موظف عمل به تعهدات خود در حوزه تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال و تولید دانست و گفت: اگر مدیران منطقه‌ای نسبت به عمل و تخلف بانک‌ها بی توجهی کنند باید مورد برخورد جدی قرار گیرند.

  • نویسنده :
  • منبع :