19 دی: مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان به اتهامات مطرح شده توسط یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: حق پیگیری قانونی این اظهارات محفوظ است.
مرتضی فلاح با اشاره به اظهارات یکی از بازیکنان سابق فوتبال ایران، گفت: این اظهارات در حالی مطرح شده که عاری از واقعیت است و مذاکره‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان با هیچ مربی انجام نشده است و قطعا اتهامات وارد شده خلاف واقع است و حق پیگیری قانونی این اظهارات از طریق این وزارتخانه در مراجع ذیصلاح قانونی محفوظ است.
وی افزود: در حالی که وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی دولت تصریحا اعلام کرده‌اند در مسائل فنی و صلاحیت فدراسیون فوتبال هیچ گونه مداخله‌ای به هر نحو مقتضی ندارند و نخواهند داشت اما برخی افراد بدون توجه به وظایف نظارتی وزارت ورزش و جوانان اتهاماتی را علیه دولت و وزارتخانه مطرح می‌کنند که عاری از واقعیت و مصداق بارز نشر اکاذیب است.
فلاح خاطرنشان کرد: در ضمن مجددأ تاکید می‌شود این وزارتخانه در اجرای مفاد قانون اهداف و وظایف اختیارات وزارت ورزش و جوانان صرفا نسبت به اعمال وظایف نظارتی و کمک‌های مادی و معنوی نسبت به کلیه تیم‌های ورزشی و تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام جهانی اقدام می‌کند و هیچ گونه دخالتی در امور فنی فدراسیون‌ها انجام نمی‌دهد و مقوله‌ی نظارت و دخالت امری مجزا و قابل ملاحظه حقوقی است.

  • نویسنده :
  • منبع :