19 دی: دولت صدای نوجوان خواننده‌ای که در قسمت نهایی برنامه عصر جدید اعلام کرد در صورت برنده شدن، جایزه‌ خود را صرف تعمیر آبخوری مدرسه‌اش می‌کند، شنید و این مشکل را رفع کرد.
علی طولابی در برنامه عصر جدید توضیح داد که لوله‌های سکوی آبخوری مدرسه ای که در آن تحصیل می‌کند خراب است و نیاز به تعمیر دارد.
پس از این خبر، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دستور پیگیری سریع صادر کرد و در همان روز عید قربان درخواست علی طولابی اجابت شد و این بهانه‌ای شد برای رفع مشکل مشابه در سایر مدارس کشور.
شب عید قربان، فینال برنامه عصر جدید از شبکه سوم سیما پخش شد و علی نظری طولابی نوجوانی خوش صدا از دیار کوهدشت لرستان با رای حدود دو میلیون تماشاچی به فینال این برنامه راه یافت.
علی طولابی که این روزها در فضای مجازی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته، و شهرت و محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است، بعد از اجرای خود اعلام کرد در صورت کسب مقام اول در این فصل عصر جدید قصد دارد آب‌خوری مدرسه‌ای که در آن تحصیل میکند را درست کند.
وی توضیح داد که لوله‌های سکوی آبخوری مدرسه خراب هست و نیاز به تعمیر دارد و دوستانش گاهی نمی‌توانند آب بخورند یا آب‌جوش می‌خورند.
این برنامه توسط مدیران نهاد ریاست جمهوری دیده شده و آنها این‌ مساله را با حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در میان گذاشتند.
حجت الاسلام صالحی نیز دستور پیگیری سریع صادر کرد و در همان روز عید قربان درخواست علی طولابی اجابت شد و مشکل آبخوری مدرسه مورد نظر رفع و تجهیز لازم صورت گرفت.
در همین راستا رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری طی مکالمه با وزیر آموزش و پرورش از او خواست تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، مشکل مشابه مدارس کشور در مناطق محروم وکم برخوردار نیز شناسایی و رفع شود.

  • نویسنده :
  • منبع :