۱۹ دی: فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همه باید برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه تلاش و احساس وظیفه کنیم، گفت: برای اجرای طرح سالم سازی سواحل و دریا نیازمند تهیه و تدوین پیوست‌های اجتماعی و همکاری همه دستگاه‌های مسئول هستیم.
جلسه قرارگاه اجتماعی سواحل و تفرجگاه‌های استان‌های شمالی (گلستان، مازندران و گیلان) کشور به ریاست سردار حسن اشتری و با حضور استانداران و فرماندهان انتظامی (۳ استان شمالی کشور) برگزار شد.
وی در این نشست با اشاره به حجم تردد مسافر و گردشگران در استان‌های شمالی کشوراظهارکرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و باید زیرساخت‌های لازم  به‌ویژه  برای خدمات انتظامی و ترافیکی در استان‌های شمالی متناسب با حجم سفرها و ماموریت های پلیس تامین شود.
فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت تمرکز بر موضوعات اجتماعی و فرهنگی مطرح کرد: همه دستگاه‌های عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برای توسعه امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه نقش و وظیفه دارند و باید پای کار باشند.
وی تاکید کرد: به عقیده من پرداختن به موضوعات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی نیازمند تدوین پیوست‌های دقیق است.
اشتری با بیان اینکه فراجا حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظ جان، مال و ناموس مردم است، تصریح کرد: مجموعه انتظامی کشور بر مبنای وظایف ذاتی و قانونی برای برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها احساس وظیفه می‌کند و به ایفای نقش می‌پردازد چرا که اقدام در این حوزه علاوه بر وظیفه قانونی پلیس، مطالبه مردمی نیز هست.
فرمانده کل انتظامی کشور به هجمه دشمنان نظام اسلامی علیه پلیس اشاره و تاکید کرد: با فضا سازی معاندان و بدخواهان علیه پلیس، عقب نشینی نمی کنیم  و با انگیزه مضاعف پای کار هستیم و به تکلیف قانونی، شرعی و اخلاقی مان عمل می کنیم.
اشتری درباره راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در استان‌های شمالی گفت: همه باید برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی در جامعه دینی و اسلامی‌مان تلاش کنیم و  در این حوزه احساس وظیفه کنیم.
وی با اشاره به ماموریت پلیس برای اجرای طرح سالم‌سازی سواحل و دریا اضافه کرد: برای  اجرای طرح سالم‌سازی سواحل و دریا نیز نیازمند تهیه و تدوین پیوست‌های اجتماعی و همکاری همه دستگاه‌های مسئول هستیم.
  • نویسنده :
  • منبع :