۱۹ دی: مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به مضروب شدن یک روحانی در امامزاده محمد کرج از حال مساعد وی پس از انتقال به بیمارستان خبر داد.
علی علی اکبری روز جمعه افزود: مراسم پنجشنبه های شهدایی هر هفته در بقاع متبرکه به خصوص بقعه متبرکه امامزاده محمد (ع) حصارک کرج با حضور خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هماهنگی هیئات مذهبی، مرکز افق امامزاده و بنیاد شهید برگزار می شود، اظهار داشت: در حین برگزاری مراسم شخصی که پیش از این هم اقدام به قطع کردن سیم های شبکه صوتی مراسم کرده و در پی جلب توجه بود، با برنامه ریزی قبلی طلبه جوان این مراسم را به نام «سید مجتبی حسینی» مورد ضرب و جرح قرار داد.

علی اکبری در خصوص چگونگی وقوع این ماجرا گفت: فرد ضارب در حین قرائت زیارت عاشورا در یک لحظه موفق به نشستن در کنار این روحانی جوان می شود و در همین هنگام چند ضربه چاقو به پهلو و کمر این طلبه می زند.

وی افزود: بعد از این اتفاق با توجه به اینکه بسیجیان و خادمان شهدای حاضر در این مجلس حضور داشتند، تلاش می کنند و در تعقیب و گریز فرد ضارب را دستگیر می‌کنند و در تماس با پلیس او را تحویل نیروی انتظامی می‌دهند.

علی اکبری اضافه کرد: همچنین طلبه جوان از طریق اورژانس به بیمارستان شهید مدنی منتقل می‌شود که در ملاقات با این طلبه حال جسمی این طلبه مساعد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه فرد ضارب از یکی از استان‌های دیگر به البرز آمده است، گفت: در پی اطلاعاتی که از مجموعه بقعه به دست آوردیم ضارب ظاهرا ایرانی است و در اظهارات اولیه مدعی شده من یار امام زمان (عج) هستم.

علی اکبری که به عنوان رییس بسیج مداحان شهرستان کرج و معاون اجرایی بسیج مداحان استان البرز نیز فعال است، گفت: بعضی از افراد در پیام هایی که در فضای مجازی گذاشته بودند تعداد ضاربان را بیش از یک نفر اعلام کرده اند یا گفته اند از اتباع و یا سایر فرق دینی بوده است.

علی اکبری از مداحان و هیات ها در آستانه ماه محرم خواست که این اقدامات را انجام ندهند زیرا دشمنان در پی ایجاد تفرقه بین مسلمانان کشورهای همسایه ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت ما بیش از هر چیزی دشمنان را اذیت می کند، گفت: هر فردی که اقدام به انتشار مطالب یا اخباری در فضای مجازی می کند ابتدا از مراجع مربوطه در خصوص صحت یا سقم مطلب پیگیری کند و سپس مطلب را منتشر کند تا بهانه ای به دست دشمنان ندهیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری ضارب روحانی سخنران امام زاده محمد (ع) کرج خبرداد.

سرهنگ سید مرتضی موسوی روز جمعه اظهار داشت: شب گذشته یک روحانی در حین سخنرانی در آستان امام زاده محمد کرج توسط فردی با ضربه چاقو مجروح می گردد.

وی اضافه کرد: در همین حین حاضرین در مراسم، ضارب را دستگیر و تحویل پلیس دادند.
  • نویسنده :
  • منبع :