19 دی: سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص ورود جام‌جهانی به ایران گفت: طبق نامه فیفا این جام دهم شهریورماه وارد تهران می‌شود و در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از آن هستیم.
محمدجواد پاینده روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: طبق اعلام قبلی فیفا که مرجع این کار است جام‌ جهانی روز دهم شهریورماه وارد ایران می‌شود و هم اکنون نیز تیمی در فدراسیون مشغول برنامه‌ریزی و انجام امور محوله برای رونمایی از آن هستند.
وی توضیح داد: از قبل هم قرار نبود جام‌جهانی به کیش برود. از ابتدا صحبت بر این موضوع بود که جام به تهران وارد شود و همه مسایل مربوط به آن هم در همین شهر دنبال شود. 
سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای ورود و رونمایی جام جهانی در دستور کار فدراسیون است، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم، چون فیفا مرجع این کار است باید بر اساس دستورالعملی که داده می‌شود جلو برویم. اینکه جام چه مدت و با چه شرایطی در تهران و ایران خواهد بود نیازمند هماهنگی‌هایی است که در حال حاضر مشغول آن هستیم.
کاپ ویژه جام‌جهانی در ۵۱ کشور به نمایش در خواهد آمد و برای اولین بار، این کاپ به هر ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ برده خواهد شد که ایران نیز یکی از کشورهایی است که کاپ جام‌جهانی در آن به نمایش گذاشته می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :