19 دی: یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود تهران و خسارات ناشی از آن گفت: در مجمع نمایندگان تهران پیگیر هستیم تا بودجه لازم برای اقدامات لازم تخصیص یابد تا از حوادث مشابه پیشگیری شود.
سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه روز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود استان تهران خاطرنشان کرد: با جمعی از نمایندگان تهران از منطقه سیل زده امامزاده داوود بازدیدی داشتیم که متاسفانه تعدادی از هموطنانمان در این حادثه سیل جان باختند.
وی افزود: امروز مسئولان ذیربط در این حوزه را به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل‌ها و قصورهای احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدارهای لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟ چرا جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدامات لازم برای آبخیزداری و آبخوان داری را انجام نداده اند؟
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: هشدار می‌دهم خاطره سیل مرداد ۱۳۶۶ و جان باختن حدود ۳۰۰ نفر از هموطنان تهرانی هنوز از یاد مردم پاک نشده است. متاسفانه امروز تهران هنوز در معرض خطرات مشابه است. در مجمع نمایندگان تهران پیگیر هستیم تا بودجه لازم برای اقدامات لازم تخصیص یابد تا از حوادث مشابه پیشگیری شود.

  • نویسنده :
  • منبع :