19 دی: معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام سفر اربعین را انجام داده اند.
حجت الاسلام صحبت الله رحمانی، معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با ایلنا درباره پیش ثبت نام زائران در سامانه سماح گفت: بدلیل استقبال مردم کشورمان و ایجاد فرصت مجدد برای متقاضیان سفر اربعین حسینی، زمان پیش ثبت نام که تا روز عاشورا بود تا پایان وقت روز جمعه تمدید شد.
وی با بیان اینکه پیش ثبت نام در سامانه سماح هنوز ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در پیش ثبت نام، نام‌نویسی کرده‌اند و روند ثبت نام در فرصت باقی مانده شتاب بیبشتری می‌گیرد.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه متقاضیان پیش ثبت نام خود را به ساعات آخر موکول نکنند، تاکید کرد: قطعا زمان ثبت نام نهایی متقاضیان نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد تا به محض اتمام پیش ثبت نام، مرحله نام‌نویسی نهایی و اعزام‌های اربعین حسینی ۱۴۰۱ مشخص شود.
حجت الاسلام رحمانی با اشاره به دستورالعمل‌های بهداشتی که در سامانه سماح اعلام شده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان حتما به نکات مطرح شده در سامانه سماح در خصوص دستورالعمل‌های تدوین شده بهداشتی، واکسیناسیون، نکات ضروری و… توجه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :