19 دی: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری پس از تاخیر ۱۳ ساعته پرواز ۶۶۵۴ تهران به نجف شرکت آتا که با سرگردانی مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی همراه شد، از برخورد با شرکت هواپیمایی آتا خبر داد.
پرواز تهران-نجف که قرار بود ساعت ۲۲ روز چهارشنبه از فرودگاه امام خمینی به نجف انجام شود، بعد از ۱۳ ساعت تاخیر امروز (پنج شنبه) ساعت ۱۱:۲۱ انجام و مسافران با تحمل ۱۳ ساعت تاخیر به نجف اعزام شدند.
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی نیز در واکنش به تاخیرات طولانی مدت پروازهای نجف این ایرلاین، از برخورد با این شرکت هواپیمایی خبر داده است.
«حسن خوشخو» اعلام کرد که با شرکت هواپیمایی آتا برخورد می‌شود و  بابت بی مسئولیتی شرکت هواپیمایی آتا مجوز چند پرواز این شرکت لغو خواهد شد.
اطلاعیه هواپیمایی آتا درباره تاخیر ۱۳ ساعته پرواز تهران- نجف
هواپیمایی آتا نیز امروز در خصوص تاخیر پرواز شماره ۶۶۵۴ از مبدا تهران به مقصد نجف که بعد از تاخیر طولانی انجام شد، ضمن عذرخواهی از زائرین و مسافران اعلام‌ کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی کشور و محدودیت‌های شرکت‌های هواپیمایی در تامین قطعات مورد نیاز و همچنین لزوم حصول اطمینان کامل از ایمنی، تاخیر در پروازها امری ناگزیر و اجتناب ناپذیر بوده و به صورت ناخواسته باعث معطلی مسافران می‌شود.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به درج مهر خروج بر گذرنامه‌های مسافران امکان خروج از فرودگاه و اسکان در هتل برای هواپیمایی آتا میسر نبوده ولیکن این هواپیمایی بر اساس مسئولیت قانونی خود علاوه بر جبران قانونی ضرر و زیان احتمالی به منظور تکریم و دلجویی بلیت رایگان پرواز به مشهد مقدس را به مسافران پرواز ۶۶۵۴ تهران-نجف اختصاص خواهد داد.

  • نویسنده :
  • منبع :