19 دی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تعرض به مدافعان حرم که پایه جنایتکارانی همچون داعش را از سرزمین عزیزمان کوتاه کردند، جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه ای ندارد.
در جلسه علنی روز یکشنبه صحن علنی مجلس محمدباقر قالیباف گفت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوید بخش و در هم کوبنده ظاهر شد.حرکت جهاد اسلامی ثابت کرد که امروز هر بخش از مقاومت اسلامی به تنهایی توانایی  خرد کردن اراده آنها را دارا است و امروز در سایه اعتقاد و همدلی همه جریان‌های مقاومت با قاطعیت می گویم که به زوال دشمن غاصب نزدیک تر از هر روزی است .
قالیباف در بخش دیگری از نطق خود اظهار داشت: زمانی که واقعیت صحنه سوریه و عراق با جنایت های دهشتناک داعش نمایان شد به گونه‌ای که حتی کشورهای اروپایی را نیز نگران کرد. هر ایرانی منصفی با سلیقه‌های سیاسی مختلف به این باور رسید که مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نبودند بلکه نگهبان امنیت و نابود ناموس کشور عزیزمان نیز هستند.
وی ادامه داد: به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی که پایه جنایتکارانی همچون داعش را از سرزمین عزیزمان کوتاه کردن خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آنها نتیجه ای ندارد.

  • نویسنده :
  • منبع :