19 دی: فرزند حمید نوری شهروند ایرانی که در کشور سوئد در بازداشت به سر می برد با اشاره به حضور بیش از هزار روز پدر خود در سلول انفرادی گفت: کمتر از ۴۰ روز تا برگزاری دادگاه تجدیدنظر زمان دارد و این در حالیست که هنوز موفق به خواندن حکم صادره برای خود نشده و هنوز با وکیل جدید برای او موافقت نکرده‌اند.
مجید نوری با ابراز تعجب از اینکه چگونه با یک فرد اینگونه برخورد می‌شود و حقوق انسانی او را زیرپا می‌گذارند، گفت: ما با پلیس و عناصر شرکت‌کننده در دادگاه صحبت کردیم و نکته جالبی که وجود دارد این است که حتی برخی از ماموران پلیس سوئد هم از برخوردهایی که با پدرم می‌شود ابراز تأسف دارند و می‌گویند که برخورد با او منحصر به فرد است.
وی اظهارداشت: پدرم بیش از هزار روز در انفرادی بوده است و اکنون کمتر از ۴۰ روز تا برگزاری دادگاه تجدید نظر زمان دارد و این در حالیست که هنوز موفق به خواندن حکم صادره برای خود نشده است و هنوز با وکیل جدید برای او موافقت نکرده‌اند.
نوری افزود: پدرم تا پیش از این برای استفاده از سرویس بهداشتی از سلول خود خارج می‌شد اما اکنون این امکان را هم ندارد و از یک دریچه فقط گاهی به او چای می دهند.
وی اضافه کرد: غصه من این است که چرا با یک انسان اینگونه برخورد می‌کنند؛ البته روسیاهی برای خود ایجاد کرده‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :