19 دی: رئیس سازمان خصوصی‌سازی از بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس در هفته آینده خبر داد.
حسین قربانزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افشای قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: نماد این دو باشگاه با توجه به افشای قراردادها بازگشایی می شود. زمانی که سایر باشگاه‌ها بورسی نیستند و اسرار تجاری سایر رقبا پنهانی است افشای جزئیات قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباید الزامی باشد.
وی با تاکید بر اینکه شفافیت مرحله به مرحله اتفاق می‌افتد، گفت: در این راستا سازمان خصوصی سازی در نامه‌ای خطاب به هشت  شرکت بورسی اعلام کرد که باید قراردادهای باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند که آْلومینیم اراک این کار را انجام داده است و سایر باشگاه‌ها نیز درحال آماده‌سازی ان هستند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: بنابراین برای بازگشایی نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صرفا مجموع قراردادهای بازیکنان و مجموع قراردادهای کادر فنی باید به صورت جداگانه اعلام می‌شد که دو باشگاه این کار را انجام داده‌اند. در این راستا با سازمان بورس صحبت کرده‌ایم و آن‌ها نیز پذیرفته‌اند و نمادها یکشنبه یا دوشنبه هفته اینده باز می‌شوند.
بر اساس این گزارش، بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس مستلزم این بود که این دو باشگاه متن قراردادهای خود را افشا کنند. در این راستا در هفته جاری هر دو باشگاه طی نامه‌های جداگانه مجموع قراردادهای خود را افشا کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :