19 دی: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز یکشنبه (۳۰ مردادماه) معاملات خود را در کانال ۱۲ میلیون تومانی آغاز کرد هر چند نسبت به آغاز معاملات رشد داشت اما طی یک هفته اخیر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افت را ثبت کرده است.
روند ریزشی قیمت سکه پس از افت شدید نرخ دلار و کاهش جهانی قیمت طلا در حالی رخ داد که قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز یکشنبه ۳۰ مردادماه به میانه کانال ۱۲ میلیون تومان سقوط کرد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید روز شنبه ۲۲ مردادماه (نخستین روز هفته گذشته) در پایان معاملات به ۱۴ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان رسید و روز بعد یعنی یکشنبه ۲۳ مردادماه با افت ۲۰۰ هزار تومانی در محدود ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه طرح جدید در آخرین روز معاملات هفته گذشته (پنجشنبه، ۲۷ مردادماه) نیز به ۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید، اما در روز گذشته (شنبه ۲۹ مردادماه) هر قطعه سکه طرح جدید باز هم افت ۵۰۰ هزار تومان نسبت به روز پنجشنبه گذشته داشت.
دیروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید معاملات خود را در محدوده به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرد و در پایان با ادامه روند نزولی به ۱۳ میلیون و ۶۲ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز یکشنبه (۳۰ مردادماه) نیز معاملات خود را در محدود ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آغاز کرد.
قیمت سکه در ۸ روز کاری گذشته از میانه کانال ۱۴ میلیون تومان به میانه کانال ۱۲ میلیون تومان سقوط کرد و امروز در معاملات بازار تهران هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه نگارش این خبر با قیمت ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.
براساس این گزارش قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز شنبه هفته گذشته افتی در حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را تجربه کرده است.
قیمت هر عدد سکه بهار آزادی (طرح قدیم) نیز در بازار امروز به قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان خرید و فروش شد.
نیم‌سکه با قیمت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در حدود یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان است.
هر انس جهانی طلا روز جمعه گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی با ۱۱ دلار و ۳۹ سنت افت به ۱۷۴۷ دلار رسیده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :