19 دی: لامبورگینی تاکنون تمامی خودروهای خود را تا سال ۲۰۲۴ فروخته است.
مدیرعامل این شرکت به خبرگزاری فرانسه گفت: سازنده خودروهای اسپورت ایتالیایی لامبورگینی در حال حاضر کل تولید خود را تا اوایل سال ۲۰۲۴ پیش فروش کرده است، در حالی که کالاهای لوکس ظاهرا تحت تأثیر نااطمینانی اقتصادی جهانی قرار نگرفته‌اند.
استفان وینکلمن، مدیر عامل شرکت فولکس‌واگن گفت: شرکت تابعه گروه فولکس واگن، تقاضای بالایی دارد و سفارش‌هایش ۱۸ ماه آینده را پوشش می‌دهد. با وجود پیامدهای مالی جهانی ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین، مشتریان ثروتمند به سمت این برند هجوم آورده‌اند.
زمان‌های طولانی سفارش، نتیجه کمبود قطعات، به ویژه تراشه‌های مورد نیاز برای مدل‌های الکتریکی جدید است. لامبورگینی در نظر دارد نسخه هیبریدی هر یک از مدل‌های خود را تا سال ۲۰۲۴ و اولین لامبورگینی تمام برقی را در نیمه دوم دهه تولید کند.
لامبورگینی در اوایل آگوست بهترین نیم سال تاریخ خود را با رکورد فروش و سود گزارش کرد. حاشیه عملیاتی این خودروساز به ۳۲ درصد رسید، در حالی که سود عملیاتی با فروش ۵۰۹۰ خودرو به ۴۲۵ میلیون یورو رسید. فراری نیز رکوردی را در سه ماهه دوم به ثبت رساند و پیش‌بینی سالانه خود را با ثبت سفارشات در سطوح بی‌سابقه افزایش داد.
در اواخر جولای، ال و ام هاش(LVMH)، برترین گروه کالاهای مصرفی لوکس جهان نیز گزارش داد که با وجود شرایط نامطمئن اقتصادی، فروش و سود خود را در نیمه اول سال افزایش داده است.

  • نویسنده :
  • منبع :