19 دی: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام گفت: جستجو برای یافتن فرد مفقود شده در اثر ریزش دیواره دره مشرف به رودخانه سیمره دره شهر ادامه دارد.
مجید بیگلریان چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب ها به علت تاریکی هوا عملیات جست و جو موقت متوقف می شود اما جستجوگران با روشن شدن هوا ادامه عملیات را از سر می گیرند.
وی افزود: باجود سخت مسیر بودن و عدم راه دسترسی اما با همکاری راه و شهرسازی و راهداری ادوات زنجیری شامل بیل مکانیکی، پیکور و بلدوزر در منطقه وجود دارد.
بیگلریان یادآور شد: نیروی انتظامی و امدادگران هلال احمر به همراه سگ های آموزش دیده زنده یاب و جسدیاب نیز در عملیات جستحوی فرد مفقودی مشارکت دارند.
وی تاکید کرد: توپوگرافی خشن منطقه، ریزش ده ها تن سنگ و خاک از کوه به پایین و محل استقرار فرد مفقودی باعث شده است که یافتن وی با سختی همراه باشد.
بیگریان با بیان اینکه برای سهولت در یافتن فرد مفقود شده، جهت مسیر رودخانه سیمره را امدادگران به طور موقت تغییر داده اند، تاکید کرد: تیم های عملیات فردا ادامه جستجوی فرد مفقودی را از سر می گیرند.
به گزارش ایرنا، عصر دوشنبه هفته جاری فردی که احتمال می رود با انفجار دینامیت و مواد منفجره قصد صید ماهی داشته است، به علت ریزش دیواره دره مشرف به رودخانه سیمره دره شهر در زیر آوار این دیواره مدفون شد و هنوز جسد وی پیدا نشده است.

  • نویسنده :
  • منبع :