19 دی: وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاههای مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می شوند.
حمید سجادی جمعه شب در حاشیه بازدید از خوابگاه ورزشی بانوان تاکستان در جمع خبرنگاران افزود: این خوابگاه ورزشی یک پروژه بسیار ارزشمند و بزرگ در سطح استانداردهای بین‌المللی می‌باشد و لازم است که هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
وی بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام استان قزوین تاکید کرد و یادآورشد: براساس تصمیم های گرفته شده قرار است با تامین منابع دولتی و خصوصی و به صورت مشارکتی سالن پنج هزار نفره، سالن دو و میدانی و سایر پروژه‌های استان قزوین را به بهره‌برداری برسانیم.
سجادی گفت: خوشبختانه این استان علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که در بخش صنعت و کشاورزی دارد، در زمینه ورزش نیز قهرمانان بزرگی دارد.
وی ادامه داد: جوانان قزوینی در تمام رشته‌های ورزشی فعال هستند و جز استان‌های استراتژیکی کشور در این زمینه می‌باشد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: همجواری قزوین به استان البرز و پایتخت راه‌اندازی سایر رشته‌ها در تنوع گسترده ورزشی را ضروری کرده است
وی با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور افزود: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می‌شوند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بیمه ورزشکاران افزود: بنا داریم که دوران ورزشی مربیان و ورزشکاران به عنوان سوابق بیمه آنها در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی افرود: حضور بانوان در مسابقاتی که زیر ساخت آن فراهم بوده منعی نداشته است و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم.
سجادی با اشاره به حضور هزار و ۶۰۰ نفر طرفدار در بازی فوتبال دیروز گفت: تمام تدابیر برای حضور بانوان اندیشیده شده بود و حدود ۵۰۰ نفر از بانوان برای تماشای این بازی در استادیوم حضور داشتند.
  • نویسنده :
  • منبع :