19 دی: سخنگوی فراجا گفت: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز به مرزها مراجعه نکنند.
سردار مهدی حاجیان روز شنبه ضمن تشریح نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده اظهار کرد: مراحل صدور برگ‌ گذر‌موقت ویژه اربعین از روز یکشنبه 6 / 6/ 1401 در دفاتر "پلیس 10+" انجام خواهد شد که هزینه آن به مراتب کمتر از هزینه صدور گذرنامه است و طی 48 ساعت در درب منزل تحویل داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه از امروز شنبه نیز مورخ 5/ 6/ 1401 تمدید گذرنامه زائران اربعین‌ حسینی (ع) در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: افرادی که تاریخ گذرنامه 10 ساله آنها منقضی شده به شرط سالم بودن مدارک گذرنامه، می توانند ضمن مراجعه به پلیس مهاجرت و گذرنامه در مراکز استان‌ها و نیز پلیس اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها ضمن تحویل گذرنامه منقضی شده، نسبت به درخواست تمدید آن اقدام کنند.
سخنگوی فراجا تصریح کرد: گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آنها 6/ 6/ 1391 است و تاریخ 10 ساله آنها منقضی شده تا 6 ماه تمدید خواهد شد ضمنا گذرنامه‌هایی که زیر 6 ماه اعتبار داشته باشند نیز تمدید می‌شود.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز به مرزها مراجعه نکنند.

  • نویسنده :
  • منبع :