19 دی: رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت با حضور در منزل «شربل ابو ظاهر» ورزشکار لبنانی که در مسابقات مشت زنی جهان حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد، تجلیل کرد.
به گزارش شبکه المنار، حجت الاسلام و المسلمین «سید کمیل باقری» رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان همراه با «سید کرم الله مشتاقی» رایزن سیاسی سفارت امروز شنبه با حضور در منزل «شربل ابو ظاهر» در شهر «عاریا» از این ورزشکار نوجوان لبنانی که در مسابقات مشتزنی جهان که به تازگی در ابوظبی برگزار شد از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد، تجلیل کرد. 
حجت الاسلام و المسلمین «سید کمیل باقری» رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جریان این دیدار در گفت و گو با شبکه المنار لبنان گفت: حضرت امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرده و گفته اند که دولت جمهوری اسلامی ایران باید مدافع حقوق ورزشکاران ایرانی و غیرایرانی که از مسابقه دادن با نمایندگان رژیم جنایتکار صهیونیستی خودداری می کنند، باشد. 
وی افزود: دیدار امروز ما در خانه برادرمان «شربل» و پدر گرامی اش در همین راستا و برای تکریم این خانواده و اینکه بگوئیم مردم قهرمان و عزیز لبنان زنده اند و امثال «شربل» در لبنان زیاد است. 

  • نویسنده :
  • منبع :