19 دی: سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد جان باختگان حادثه تصادف مینی بوس با کامیون در شوشتر خبر داد.
عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه تصادف برخورد مینی‌بوس با کامیون که در ساعت ۰۵:۵۷ امروز (۸ شهریورماه) در محور گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر رخ داد،  ۱۶ نفر کشته و هشت نفر مصدوم شدند.
وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه، آمبولانس‌های اورژانس گتوند و مسجدسلیمان نیز به محل اعزام شدند.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مجموع جانباختگان ۱۰ نفر زن و شش نفر مرد هستند که یکی از فوتی‌های مرد، مجهول‌الهویه است.
احتمال افزایش فوتی‌ها
همچنین در این رابطه دکتر مجتبی کلانتر، رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه برخورد تریلر و مینی‌بوس حامل کارگران در شوشتر اظهار کرد: در این حادثه کارگران فصلی کشاورزی شوشتر که سرنشینان مینی‌بوس بودند، دچار حادثه شدند؛ در پی این حادثه ۱۶ نفر کشته و هشت نفر مصدوم شده‌اند.
وی افزود: متاسفانه بین کشته‌شدگان و مصدومان کودک ۱۰ ساله تا فرد ۵۰ ساله داشته‌ایم و هشت نفر از حادثه‌دیدگان نیز از یک خانواده بوده‌اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با تقدیر از اقدام سریع  و به موقع اورژانس و نیروهای درمانی شوشتر برای امدادرسانی و تعیین تکلیف حادثه‌دیدگان، گفت: شش نفر از مصدومان در بخش‌ها و اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تحت مداوا قرار گرفته‌اند. قصد داشتیم دو مصدوم نیز از طریق اورژانس هوایی به اهواز منتقل شوند که به دلیل شرایط جوی و شرجی امکان فرود بالگرد وجود نداشت بنابراین این دو مصدوم با آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.
کلانتر تصریح کرد: حال عمومی برخی مصدومان بستری در بیمارستان شوشتر مساعد نیست و احتمال افزایش فوتی‌های این حادثه وجود دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :