19 دی: کاندیدا ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هدفم این بود که بیایم و کار کنم تا وضعیت فوتبال را اصلاح کنم اما به هر حال اعضای مجمع نپذیرفتند.
عزیزالله محمدی در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال و ریاست مهدی تاج اظهار کرد: روزی که در انتخابات شرکت کردم، می‌خواستم حرف‌هایی بزنم. دیشب هم گفتم امروز روز انتخاب رییس فدراسیون نیست، روز تصمیم مجمع است که تحول و اصلاح را می‌خواهند یا خیر. هر تصمیمی برای ما محترم است چون مسئولیتش برعهده آن‌هاست و خودشان جوابگو هستند.
او ادامه داد:‌ هدفم این بود که بیایم کار کنم تا وضعیت فوتبال را اصلاح کنم اما به هر حال اعضای مجمع نپذیرفتند. ان‌شاءالله موفق باشند. هر کاری از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهم.
عزیز محمدی همچنین گفت: دوستانی که به آقای تاج کمک کردند، در پرونده ویلموتس مشترکا حضور داشتند و مقصر بودند. همه تلاش کردند که تاج انتخاب شود و در دوره‌های قبلی رای دست این‌ افراد بود. در آن دوره هم آقای تاج ۵۱ رای آورد و اکنون همان تعداد رای را به خود اختصاص داد. من به دنبال تحول بودم. اکنون هیچ ناراحتی ندارم و آن چیزی که باید می‌گفتم را گفتم.
او در پاسخ به این سوال که انتخابات سالم بود یا خیر، عنوان کرد: انتخابات سالم بود. همه لابی می‌کنند و ما نمی‌توانیم در این رابطه صحبت کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :