19 دی: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از انتقال محیط‌بان «حامد مومیوند» برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان شهید مطهری تهران خبر داد.
سیده‌مریم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت محیط‌بان مومیوند بیان کرد: پس از رایزنی با ریاست سازمان حفاظت محیط زیست قرار شد محیط‌بان مومیوند برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان فوق تخصصی سوختگی شهید مطهری تهران منتقل شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، ایشان هم اکنون تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی با یک تیم مجرب و متخصص است و مراحل درمانی به خوبی انجام می‌شود.
محمدی با اشاره به اینکه علت حادثه در منطقه حفاظت شده خانگرمز آتش‌سوزی در اتاقک محیط‌بانی گزارش شد، تصریح کرد: علت انفجار گاز کپسول در دست بررسی است و به محض مشخص شدن اعلام خواهد شد.
وی درباره مراسم تشیع محیط‌بان ملکی نیز بیان کرد: مراسم تشیع محیط‌بان حشمت‌الله ملکی ساعت ۱۷:۳۰ امروز -سه‌شنبه ۸ شهریورماه- با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه ۶ شهریورماه دو تن از محیط‌بانان منطقه حفاظت شده «خانگرمز» به نام‌های حشمت‌الله ملکی و حامد مومیوند در حین بیتوته در منطقه حفاظت شده و انجام وظیفه، دچار سانحه آتش‌سوزی شدند که متأسفانه در این حادثه محیط‌بان ملکی بر اثر شدت جراحات وارده ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۷ شهریورماه جان باخت و محیط‌بان مومیوند نیز به شدت دچار سوختگی شده و در بخش سوانح سوختگی بیمارستان بعثت همدان بستری شد.

  • نویسنده :
  • منبع :