19 دی: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال ۱۰۰ تن محموله زیستی و بشر دوستانه برای کمک به سیل‌زدگان در پاکستان خبرداد.

مهدی ولی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارسال کمک‌های امدادی به پاکستان اظهارکرد:‌ با توجه به وقوع سیل در پاکستان روز گذشته دکتر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با آسیب‌دیدگان سیل اخیر در آن کشور همدردی و اعلام آمادگی کرد تا در صورت نیاز تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر ایران به پاکستان اعزام شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز قرار است فردا ۱۰۰تن محموله زیستی و بشر دوستانه از سوی جمعیت هلال احمر ایران به مقامات پاکستان تحویل داده شود. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این ۱۰۰ تن محموله شامل موکت، چادر و پتو بوده و بارگیری شده است، گفت: این اقلام شامل بیش از ۲۰۰۰ تخته موکت، ۱۰۰ دستگاه چادر و ۴۰۰۰ تخته پتو و ... است که فردا به مسئولان مربوطه در کشور پاکستان تحویل داده می‌شود.

ولیپور در پایان گفت: در راستای امدادرسانی و حضور امدادگران و تیم‌های درمانی نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم اما فعلا قرار نیست که به این کشور نیرو اعزام کنیم، اما در صورت امکان این آمادگی از سوی جمعیت هلال احمر وجود دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :