19 دی: دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری ۲ نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
به گزارش دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی منش افزود: در پی گزارش حراست شهرداری بندرعباس مبنی بر اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، به دستور مقام قضایی، عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان نسبت به دستگیری ۷ نفر از کارکنان شهرداری و ۲ نفر از مدیران سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اقدام کردند.
وی افزود: در روند تحقیقات قضایی مشخص شد  متهمان از طریق ارتکاب جرایمی مانند بستن قراردادهای صوری با بازیکنان تیم های فوتبال ساحلی و بسکتبال شهرداری بندرعباس، انتقال وجوه به حساب غیر، ترک تشریفات قانونی در خصوص انعقاد قرارداد با شرکت ها و فروشگاه های خصوصی، اجاره تابلوهای تبلیغاتی تلویزیون شهری، ارائه فاکتورهای صوری و انجام تهاتر بدون مجوز، وجوه قابل ملاحظه ای را اختلاس کرده اند.
وی ادامه داد: برای  متهمان دستگیر شده قرار تأمین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، اطلاع رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.
  • نویسنده :
  • منبع :