19 دی: وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه اصلاح قیمت مرغ و تخم‌مرغ به عنوان مطالبه تولیدکنندگان، امید است با مشارکت و همراهی مصرف‌کنندگان به نتیجه قابل انجامی منجر شود.
سید جواد ساداتی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست با جمعی از کشاورزان و تشکل های بخش کشاورزی شهرستانهای گرمسار و آرادان استان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گرمسار ابراز داشت: حمایت از تولیدکنندگان در بخش کشاورزی و پاسخ به مطالبه این قشر از جامعه به عنوان سربازان عرصه تولید و امنیت غذایی از اولویت‌های دولت و وزارت جهادکشاورزی است.
وی ادامه داد: کشاورزان شهرستان‌های گرمسار و آرادان، افرادی متخصص و دانا هستند و تخصص در حوزه کشاورزی مزیتی برای افزایش بهره‌وری است.
وی بیان کرد: شرکت تعاونی گاوداران‌ گرمسار دارای زنجیره کاملی است و وزارت جهادکشاورزی در راستای پویایی و افزایش بهره‌وری ‌این تعاونی آماده هرگونه کمک و حمایت است.
ساداتی‌نژاد خاطر نشان کرد: خرید تضمینی دام از دامداران و تهاتر با نهاده های دامی از استان سمنان طی هفته آینده آغاز می شود و به مرور در کل کشور گسترش خواهد یافت.‌
وی یادآور شد: عملیات تکمیل طرح سیلوی گرمسار به عنوان مطالبه مردمی با سرعت بیشتر انجام خواهد شد.‌
وزیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و مجموعه مدیران استان در افزایش بهره‌وری در کشاورزی، گفت:  استان سمنان در حوزه مردمی سازی یارانه ها و تنظیم بازار عملکرد مطلوبی داشته و به این وسیله از استاندار و سایر مسئولان، صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم.‌
بر اساس این گزارش، ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه به منظور بازدید و بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان گرمسار وارد استان سمنان شد.

  • نویسنده :
  • منبع :