19 دی: سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: تمام پروازهای زیارتی از جمله پروازهای تهران- نجف هواپیماییِ هما از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) انجام می‌شود.
«حسام قربانعلی» پنج شنبه در گفت‌و گو با ایرنا با اشاره به مراجعه اشتباه زائران به ترمینال یک فرودگاه امام برای عزیمت به نجف اشرف، گفت: با وجود اطلاع رسانی‌های مکرر زائران برای عزیمت به نجف از فرودگاه امام خمینی به اشتباه به ترمینال یک مراجعه می‌کنند.
وی ادامه داد: تمام پروازهای تهران- نجف در ایام اربعین و بعد از آن از ترمینال «سلام» فرودگاه امام خمینی انجام خواهد شد و زایران مستقیم به این ترمینال مراجعه کنند.
به گفته قربانعلی روزانه ۴ تا ۶ پرواز هواپیمایی هما از ترمینال زیارتی سلام به نجف اشرف انجام می‌شود.
پیش از این نیز «سعید چلندری» مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرده بود که از تاریخ ۱۲ شهریورماه تمام پروازهای زیارتی به عراق و سوریه، از ترمینال سلام برای همیشه انجام می‌شود و مسافران در نظر داشته باشند کل پرواز عتبات برای همیشه از ترمینال زیارتی سلام انجام می‌شود.
بر اساس این گزارش، در راستای ارائه خدمات به زائرانِ اربعین اتوبوس رایگان بین ترمینال یک فرودگاه امام خمینی (ره) و ترمینال سلام در نظر گرفته شده است تا اگر زائری به ترمینال یک مراجعه داشت از طریق این اتوبوس‌ها به ترمینال سلام برای انجام سفر به نجف منتقل شود.

  • نویسنده :
  • منبع :