19 دی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان آخرین جزئیات سقوط دو فروند پاراگلایدر در منطقه جنگلی «درازنو» کردکوی را تشریح کرد.
قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه در گفتگو با ایسنا با اشاره به آخرین جزئیات سقوط پاراگلایدر در درازنو کردکوی، اظهار کرد: امروز عملیات جست‌وجو برای یافتن چترباز گمشده در منطقه درازنو کردکوی وارد چهارمین روز شده است.
وی با بیان اینکه روز سه شنبه ۱۵ شهریور سقوط دو فروند پاراگلایدر در منطقه جنگلی درازنو کردکوی حادثه آفرید، افزود: نیروهای امدادی هلال احمر بلافاصله پس از حادثه عملیات جست و جو و نجات پاراگلایدرسواران حادثه دیده را آغاز کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه موجب آسیب به سه نفر شده که دو نفر از پاراگلایدرسواران پیدا شده و به نقطه امن منتقل شدند، تصریح کرد: ۶ تیم متشکل از ۱۸ نفر برای نجات پاراگلایدرسوار به منطقه موردنظر اعزام شدند.
غریب آبادی با بیان اینکه عملیات جست و جو برای یافتن سومین پاراگلایدرسوار حادثه دیده همچنان ادامه دارد، یادآور شد: در این عملیات چهار خودروی کمکدار، چهار دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه هلی شات و یک دستگاه پاراموتور به کارگیری شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :