19 دی: رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه مانع خروج هیچ زائری از مرز نشدیم و همه از مرز عبور کردند، از مردم خواست که به شایعه افکنی دشمنان توجه نکنند.
سید مجید میراحمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بازگشت زائران به کشور آغاز شده است، اظهار داشت: خروج و ورود هموطنان از گذرگاههای مرزی به خوبی در حال انجام است.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور که در مرز تمرچین در استان آذربایجان غربی حضور دارد، افزود: در مرزهای باشماق کردستان و تمرچین خروج زائران به خوبی انجام می‌شود و برنامه ریزی‌ها برای برگشت انجام شده است و مشکل خاصی نیست.
زائران ماندگاری در عراق را کاهش دهند
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: درخواست ما از زائران این است که با توجه به کمبود امکانات و فراهم نبودن زیرساخت ها در عراق، زمان ماندن در این کشور را کاهش دهند.
وی با تاکید بر اینکه حماسه بزرگ اربعین به شکل غیر قابل تصوری که دشمنان را بهت زده کرده، در حال شکل گیری است، افزود: حضور میلیونی زائران در اربعین دشمنان را نگران کرده و در حال شبهه افکنی هستند درحالی‌ که هیچ زائری در جاده‌ها تشنه و گرسنه نمانده و هیچ فردی هم در پشت مرزها جان خود را از دست نداده است.
میراحمدی از مردم خواست که به شایعه افکنی دشمنان توجه نکنند.
معاون وزیر کشور با اشاره به گرمای ۵۰ درجه هوای عراق گفت: مدیریت اربعین حسینی در این شرایط را کسانی درک می کنند که در صحنه حضور دارند و این کار یک مدیریت جهادی، خاص و استثنایی می‌طلبد.
وی افزود: کسی در این گرما سختی را به جان می‌خرد، تن دشمنان را به لرزه درمی آورد.

  • نویسنده :
  • منبع :