19 دی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در وزارتخانه، از اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری با ریل‌گذاری مشخصی در بیش از ۴۵۰ موکب خبر داد.
محمدمهدی اسماعیلی، یکشنبه شب در حاشیه بازدید از دستاوردهای نمایشگاه «سبک زندگی اربعین» که در محل وزارتخانه به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برپا شده، به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طراحان و تولیدکنندگان محصولات با مضامین ارزشمند اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طراحان حرفه ای در حوزه مد و لباس منطبق با شان و منزلت جامعه ایمانی فعالیت می کنند که وزارت فرهنگ در دوره جدید از این هنرمندان دغدغه مند حمایت خواهد کرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی کشور همچنین با بیان اینکه امسال با تشکیل ستاد اربعین در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های فرهنگی و هنری با ریل گذاری مشخصی در بیش از ۴۵۰ موکب اجرایی می‌شود، ابراز امیدواری کرد تا با تولید انبوه محصولات و تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه بتوانیم بخشی از این محصولات را از سال آینده از طریق مواکب وزارت فرهنگ در نقاط مختلف ایران و عراق به زائران اربعین حسینی عرضه کنیم.
این نمایشگاه که به همت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برپا شده بود، طراحان مد و لباس جدیدترین محصولات خود شامل طراحی و تولید چادرها و لباس های ویژه پیاده روی اربعین حسینی را در این قالب این نمایشگاه رونمایی کردند.
همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه بزرگ «سبک زندگی اربعین»، محصولات جدید فرهنگی و هنری ویژه عرضه در مواکب پیاده‌روی اربعین حسینی به معرض نمایش گذاشته شد.

  • نویسنده :
  • منبع :