19 دی: رییس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و اربعین از امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور تا روز یکشنبه ۲۷ همین ماه در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که اعمال محدودیت‌های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است، گفت که محور کندوان روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۵ تا ۲۷ شهریور ماه از شمال به سمت کرج یکطرفه می شود.
وی با بیان این که محورهای مازندران هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در هر سه مسیر منتهی به مازندران در جاده کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.
سرهنگ جهان تاب اظهار داشت: ترافیک خودرو در جاده کندوان محدوده سیاه بیشه، حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و گچسر تا سه راهی دیزین و همچنین و آزاد راه تهران شمال حدفاصل انتهای تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر در محدوده شهرستانک سنگین گزارش شده است.
وی وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده های مشا، سه راهی لاسم، حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده های بایجان سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب این محور در تونل شماره یک و همچنین جاده فیروزکوه در برخی از مسیرها را نیز سنگین توصیف کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :