19 دی: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در خصوص بازداشت یکی از مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه خود، از پیگیری چندماهه تخلف خبر داد.
«ابراهیم بازیان» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در خصوص تخلف یکی از مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا، از رصد کامل این شرکت بر موضوع تخلف در دوماه گذشته خبر داد و تشریح کرد: این موضوع بیش از دو ماه است مورد بررسی و رصد کامل بخش‌های نظارتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی قرار داشته و تمامی رفتارها و فرآیندهای وقوع تخلف بررسی و محدودیت‌های لازم برای شخص و اشخاص (احتمالی) دخیل در پرونده‌ صورت پذیرفته است.
همچنین در این مدت با دعوت از افراد دخیل و بررسی موضوع، مستندات کامل تخلف صورت گرفته در هماهنگی کامل با سازمان‌های نظارتی در حال جمع‌آوری است و عدم عزل ایشان تاکنون بعلت کشف ابعاد تخلفات وشبکه فساد بوده است.
مدیرعامل شستا تصریح کرد: علیرغم گذشت بیش از دو ماه از بررسی و جمع‌آوری مستندات لازم در حوزه برخی تخلفات صورت گرفته، در راستای حفظ آبروی اشخاص و لزوم رعایت حقوق شهروندی تا روشن شدن کامل موضوع از اطلاع‌رسانی درباره پرونده در رسانه ها خودداری می شود.
وی افزود: از رسانه‌ها تقاضا داریم براساس رویه‌های قضایی ضمن خودداری از اعلام نام و اظهارنظر بدون اطلاع کامل از جزییات پرونده، در راستای حفظ حقوق شهروندی افراد از انتشار گزارش‌های غیرمستند و گمانه زنی جلوگیری کنند.
بازیان تاکید کرد: مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تعارفی در مبارزه با فساد و صیانت از اموال سهام داران حتی در برخورد با منسوبین خود ندارد و این بنگاه اقتصادی را متعلق به خانواده بزرگ‌ کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌داند.

  • نویسنده :
  • منبع :