19 دی: یکی از مراجع تقلید شیعیان مبارزه با فقر، بی‌عدالتی و بالا بردن سطح آگاهی مردم را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید برای ریشه کردن نمودن این معضلات تمام تلاش و سعی خود را به‌کاربرده و آرمان‌های انقلاب را در جامعه پیاده نمایند.
آیت الله العظمی حسین نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، با آرزوی توفیق برای رئیس‌جمهور و دولت بر ضرورت تثبیت قیمت‌ها و ریشه‌کن کردن فقر در کشور تاکید کرد و افزود: شعار دولت مردمی و انقلابی دولت سیزدهم نشانگر خاستگاه فکری و عملی این دولت برای خدمت‌رسانی به مردم است.
وی صداقت در گفتار و صمیمیت در رفتار را یکی از وظایف مسئولان امر بیان کرد و اضافه کرد: صداقت در گرفتار و صمیمیت نسبت به مردم باید یکی از شاخصه‌های مسئولین نظام مقدس اسلامی باشد. در مشکلات با مردم صادقانه صحبت کنید و مشکلات را با آن‌ها در میان بگذارید. مردم مؤمنانه و دلسوزانه همواره در کنار نظام و پشتیبان نظام بوده‌اند ازاین‌رو در برخورد با آن‌ها صداقت و صمیمیت سرلوح کار شما باشد.
استاد سطوح عالی حوزهدحضور در بین مردم و شنیدن حرف مردم را از نکات مثبت رییس جمهور دانسته و تاکید کرد: باید این ارتباط ادامه داشته باشد.
آیت‌الله نوری همدانی همچنین بر ضرورت اصلاح نظام بانکی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: شیوه بانکداری کشور باید مطابق با آموزه‌های اسلامی باشد که با توجه به برنامه‌های دولت برای اصلاح نظام بانکی امیدوارکننده است.
وی با اشاره به خدمات محسن رضایی در دوران جنگ تاکید کرد: همان‌گونه که در جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادگی کردید و مشکلات حل شد امروز نیز باید در جنگ اقتصادی با برنامه‌ریزی مشکلات را حل کرد و به دولت در این مسیر کمک کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :