19 دی: فرمانده انتظامی استان کردستان از مردم این خطه به عنوان «عاشق نظام و انقلاب» نام برد و از آنان خواست به بهانه فوت مهسا امینی، دختر جوان سقزی، اجازه تفرقه افکنی و آشوب را به بیگانگان ندهند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان، سردار علی آزدی ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم امینی، از مردم استان کردستان خواست از برپایی هر گونه تجمع خودداری کنند تا زمینه مداخله و توطئه عوامل استکبار و ضدانقلاب فراهم نشود.
وی با بیان اینکه ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی با دقت در حال بررسی است، از شهروندان خواست تا در تجمعات غیرقانونی و تفرقه آمیز خودداری کنند.
سردار آزادی با اشاره به اینکه همه مسئولان نظام از این واقعه متأسف هستند، گفت: ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی درحال بررسی است و باید از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه همه مسئولان اعم از کشوری و استانی، به صورت حضوری و یا ارسال پیام تسلیت با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرده اند، افزود: این پرونده در مراجع نظارتی و قضایی تحت رسیدگی است و بنا بر دستور رئیس جمهور و همچنین رییس قوه قضائیه در کمال انصاف و عدالت رسیدگی می‌شود.
سردار آزادی تاکید کرد: مردم در جوی آرام تسلیت خود را مطرح و به هیچ عنوان در تجمعاتی که موجب موج سواری و تفرقه افکنی دشمنان شود، شرکت نکنند.
وی در پایان اظهار داشت: مردم کردستان، بیدار و مدافع جمهوری اسلامی هستند چرا که نظام را مدافع محرومان می‌دانند.

  • نویسنده :
  • منبع :