19 دی: رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «کمیسیون قضایی پیگیری موضوع درگذشت مهسا امینی را در دستور کار قرار داده و از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی خواستیم تا با حضور در کمیسیون توضیحات مربوطه را ارائه دهند»، تاکید کرد: با کمال صراحت و شهامت هر آنچه که اتفاق افتاده باشد را اعلام می‌کنیم.
موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ورود کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی به موضوع  درگذشت خانم مهسا امینی، گفت: کمیسیون قضایی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده و از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی خواستیم تا با حضور در کمیسیون توضیحات مربوطه را ارائه دهند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون قضایی قصدی برای دعوت از خانواده خانم امینی دارد؟ اظهار کرد: در صورت نیاز از آنها نیز دعوت می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما فکر می‌کنم که موضوع جنبه عمومی پیدا کرده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: البته ما گلایه‌هایی نیز داریم؛ بر اساس آنچه که در برخی سایت‌ها دیده‌ام اگر بنابر آن است که مجلس و قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند، اظهار نظر پیش از انجام پیگیری‌های نهاد از سوی خانواده امینی اقدام درستی نیست بلکه باید صبر کنند تا اظهار نظر نهادهای رسمی صورت بگیرد.
غضنفرآبادی تاکید کرد: اگر پیگیری موضوع را به دستگاه قضا و مجلس واگذار کرده‌اند، بینی و بین‌الله ما موضوع را پیگیری خواهیم کرد و تا به حال نیز من به عنوان یک قاضی نشان داده‌ام که هیچ جناح و موضوع دیگری در برابر حقوق مردم برای من اهمیتی ندارد؛ نظر مقام معظم رهبری نیز این است که حق مردم مهم است. بنابراین ما با کمال صراحت و شهامت هر آنچه که اتفاق افتاده باشد را اعلام می‌کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :