19 دی: فرماندار تویسرکان گفت: با اشراف اطلاعاتی عوامل نظامی و انتظامی، ۵۸ نفر از عوامل ایجاد ناآرامی در این شهرستان شناسایی و احضار و هشت عامل اصلی بروز اغتشاشات روانه زندان شدند.
حسین افشاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جمع محدودی از فریب خوردگان که در هفته جاری قصد ایجاد اغتشاش، اختلاف و درگیری سلام این شهرستان داشتند با اقدام به موقع عوامل انتظامی و امنیتی و هوشیاری مردم شناسایی شدند.
به گفته وی، این افراد قصد ایجاد آشوب و تخریب اموال عمومی در سطح شهرستان با سوء استفاده از احساسات پاک مردم را داشتند.
فرماندار تویسرکان افزود: با اشراف اطلاعاتی عوامل انتظامی و دستور قاطع دادستان ضمن پیشگیری از بروز هر گونه اخلال در نظم عمومی و ناآرامی، ۵۰ نفر احضار و تذکر و هشدارهای قانونی لازم به آنها داده شد.
افشاری تصریح کرد: در این ارتباط هشت نفر از عوامل و محرکان اصلی ایجاد اغتشاش که اقدام به کشف حجاب در اماکن پرتردد، فحاشی به عوامل انتظامی، استفاده از شبکه های اجتماعی و تلاش برای بروز درگیری و نفاق را داشتند، شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.
افشاری با بیان اینکه تعدادی از دستگیر شدگان غیر بومی و وابسته به جریان های معاند نظام هستند، گفت: حفظ و برقراری امنیت مردم خط قرمز شورای مدیران و مقامات در شهرستان تویسرکان است و با هر اقدام مخل نظم و امنیت عمومی به شکلی قاطع برخورد می شود. 

  • نویسنده :
  • منبع :