19 دی: فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی از دستگیری یک تیم تروریستی با سلاح و مهمات در مرز خداآفرین خبر داد.
محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مرزبانی آذربایجان شرقی یک تیم تروریستی که قصد انجام خرابکارانه در داخل کشور را داشتند، دستگیر و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی در محدوده نوار مرزی شهرستان خداآفرین کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این عملیات موفقیت آمیز دو تروریست دستگیر و دو دستگاه پراید و دنا توقیف شد که در بازرسی از محتویات خودروهای توقیفی قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی از جمله سه قبضه سلاح جنگی دوربین دار، تعداد چهار عدد نارنجک جنگی، سه عدد ریموت انفجاری کنترل دار از راه دور، تعدادی دوربین عکاسی و تبلت و گوشی‌های همراه از آنان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این تیم تروریستی که قصد اقدامات خرابکارانه را داشتند، با تلاش تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی آذربایجان شرقی دستگیر و پرونده قضائی تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی این پرونده در حال پیگیری و رسیدگی است.
فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی تاکید کرد: دشمنان اسلام بدانند که نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه مرزبانی فراجا شبانه روز در مرزها حضور داشته و تمام تحرکات امنیتی و مشکوک را در رمزها رصد و کنترل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که ضد انقلاب و تروریست‌ها به مرزهای ما چپ نگاه کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :