19 دی: رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز شنبه تا روز چهارشنبه (دوم تا پنجم مهرماه جاری) در محورهای ارتباطی این استان خبر داد.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این که اعمال محدودیت های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ روز شنبه آغاز می‌شود، گفت که محور کندوان روزهای شنبه و یکشنبه از سمت مرزن آباد به کرج و محور هراز نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل یکطرفه می شود.
وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهارکرد: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده‌های بیلقان و پل زنگوه و همچنین مسیر شمال به جنوب این جاده حدفاصل مجلار تا سیاه بیشه، کندوان تا نسا و آدران تا بیلقان ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است. 
وی وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده های الیمستان و سه راهی چلاو و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های تونل شماره یک، گزنک و آب اسک را سنگین اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در آزاد راه تهران - شمال تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است، گفت: در مسیر جنوب شمال به جنوب جاده فیروزکوه در محدوده شهر دوماوند ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :