19 دی: فرماندار مشهد گفت: سردسته‌های گروههای آشوبگر و همه کسانی که به اموال عمومی در این شهر آسیب رسانده بودند شناسایی و دستگیر شده اند.
محسن داوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آشوبگران طی شبهای گذشته چهار خودرو سواری و پنج موتورسیکلت دولتی و خصوصی را در شهر مشهد به آتش کشیده و یا تخریب کردند.  
وی بدون اشاره به شمار دستگیرشدگان اضافه کرد: در جریان رفتارهای هنجارشکنانه نیز شیشه برخی ادارات شکسته شد و به بانکها، تابلوهای شهرداری و سطل های زباله نیز خسارت وارد آمد.
فرماندار مشهد گفت: علاوه بر قاتلان بسیجی شهید "محمد رسول دوست محمدی" تعداد زیادی از عواملی که به صورت مستقیم با ضدانقلاب ارتباط داشتند نیز در مشهد دستگیر شده اند.
داوری همچنین روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیکر پاک این شهید گرانقدر که روز چهارشنبه در خیابان راهنمایی مشهد توسط عوامل اغتشاشگر به وسیله ضربات چاقو به شهادت رسیده بود به همراه شهید آشوبهای قوچان فردا در مشهد تشییع می شود.
وی ادامه داد: آیین تشییع پیکر این دو شهید گرانقدر روز شنبه ساعت ۹ صبح از میدان شریعتی مشهد آغاز خواهد شد و پیکرها بر دوش مردم قدرشناس و شهید پرور مشهد با عبور از خیابان دانشگاه، بلوار شهید مدرس و خیابان شهید اندرزگو تا باب الجواد حرم مطهر رضوی تشییع می شود.
فرماندار قوچان نیز در گفت و گویی گفت: شیشه های چند بانک و اداره در شهر قوچان شکسته شد و کیوسک راهنمایی رانندگی و یک خودروی عمومی نیز به آتش کشیده شد.
عباسعلی صفایی بدون اشاره به شمار دستگیر شدگان افزود: پیگیری برای شناسایی و دستگیری قاتلان شهید "مسلم جاویدی مهر" جانباز ۵۰ درصد ارتشی که چهارشنبه در قوچان به دست آشوبگران به شهادت رسید جریان دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :