19 دی: استاندار تهران گفت: ما حساب افراد فریب خورده و غافل را از آشوبگران جدا می کنیم، اما در این میان با سلبریتی هایی که در آتش اغتشاشات دمیدند برخورد می کنیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بخش صفادشت افزود: با اطلاع عرض می کنم، قصه اخیر تمام شده و تهران چند شب است در امنیت به سر می برد، البته دشمن درصدد ناامن سازی است.
وی یادآورشد: دفاع مقدس ما یک دانشگاه تمام عیار بود و تجربه آن در تک تک لحظات به کمک ما آمده است از جمله همین ایامی که پشت سر می گذاریم.  
منصوری اظهارداشت: گاهی ادبیات ما حق مطلب را درباره دفاع مقدس ادا نمی کند از جمله اینکه گاهی می گوییم ما یک وجب از خاک‌ کشور را در آن هشت سال از دست ندادیم، اما این کمترین دستاورد دفاع مقدس است، در حالی که ما با چند سلاح محدود وارد جنگ شدیم و با چندین تیپ و لشکر مجهز بیرون آمدیم.  
استاندار تهران به تجربه درس ولایتمداری و ادب آموزی در محضر ولایت در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنجا که امام راحل فرمودند خرمشهر و مهران باید آزاد شود و رزمندگان ما این دستور را اجرا کردند، تمرین ولایتمداری بود.  
وی با تاکید بر اینکه ما دفاع مقدس را برای موزه نمی خواهیم خاطرنشان کرد: خدا نگذرد از کسانی که در دوره مدیریتشان گفتند فلان تجربه دفاع مقدس را باید به موزه ها سپرد.  
منصوری ادامه داد: در همین اغتشاشات اخیر همواره از تجارب دفاع مقدس استفاده می کنیم و دشمن هم به لطف خدا از احمق ترین افراد است چون با تحلیل های سخیف می خواهد به کشور ضربه بزند و در اوج توانایی و قدرت کشور خیال براندازی دارد.  
استاندار تهران برافراشتن تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی را در سازمان ملل از سوی رییس جمهور، نشانه عزت کشور خواند و بیان کرد: دشمن به طور اساسی از ظرفیت‌های هیات ها و منابر و سایر ظرفیت‌های اختصاصی شیعه غافل است. 
وی اضافه کرد: ما به لطف خدا در بهترین شرایط خود به سر می بریم، اما دشمن مانند مگس دنبال زخمی می گردد که روی آن بنشیند.  
منصوری اعلام کرد: در وقایع اخیر با جنگ احزاب در حوزه رسانه ای مواجهیم، دشمن در شبکه های معاند گاهی شبی تا ۱۰۰ پست منتشر کرد و کسانی که کار رسانه کرده اند می دانند که این میزان پست چه میزان لجستیک می خواهد.  
استاندار تهران گفت: بسیاری از توئیت ها علیه امنیت کشور در عربستان و آلبانی طراحی و تولید شده است و بسیاری از اغتشاشگران اعتراف کردند که پول گرفته اند تا آشوب کنند و ما حتما با آنها برخورد خواهیم کنیم.  
وی افزود: در اغتشاشات سال های ۹۶ و ۹۸ اگر عده ای اغتشاشی می کردند، عده ای هم می ایستادند و نگاه می کردند، اما امسال به واسطه بصیرت و آگاهی مردم حتی کسی نایستاد اغتشاشات را نگاه کند.  
منصوری با تاکید بر اینکه مردم، اشتباه مسئولان را به پای نظام نمی گذارند، یادآورشد: البته در وقایع اخیر هیچ اشتباهی هم رخ نداد و نیروی انتظامی به گواهی مستندات نه قصوری داشت و نه تقصیری.  
استاندار تهران با بیان اینکه مرحبا به نیروهای انتظامی ما که در اوج اقتدار برخورد مهربانانه حتی با بعضی اغتشاشگران داشتند، گفت: با اطلاع عرض می کنم، قصه اخیر تمام شده است و تهران چند شب است در امنیت به سر می برد، البته دشمن درصدد ناامن سازی است.  
وی تصریح کرد: ببینید دشمن چقدر ناامید شده است که یکی از سردمداران اغتشاش از خارج از کشور با عوامل داخلی شان تماس گرفته بود و گفته بود به هر ترتیب که می توانید نگذارید آتش آشوب ها خاموش شود، حتی اگر در یک بن بستی یک سطل آشغال آتش بزنید.  
منصوری اظهارداشت: ما حساب افراد فریب خورده و غافل را از آشوبگران جدا می کنیم، اما در این میان با سلبریتی هایی که در آتش اغتشاشات دمیدند برخورد می کنیم و با آن کسی که قراردادهای چند ۱۰ میلیاردی با صدا و سیما می بندد اما در موقع آشوب ها علیه امنیت و نظام موضع می گیرد.  
استاندار تهران گفت: البته ممکن است به دلایل و مصالحی، به بعضی پرونده ها به صورت فوری رسیدگی نکنیم، اما بدون شک بعد از گذشت چند روز و در موقع مناسب به آنها رسیدگی خواهیم کرد.  

  • نویسنده :
  • منبع :