19 دی: فرمانده انتظامی کردستان گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر که در جریان اغتشاشات اخیر بازدداشت شده بودند، با اخذ ضمانت آزاد شده اند.
سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این افراد به دلیل آنکه دچار احساسات شده و فریب افراد سودجو را خورده بودند، با رافت اسلامی و با دریافت ضمانت آزاد شدند.
وی با اشاره به مصدومیت بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای انتظامی در اغتشاشات اخیر استان، اضافه کرد: این تعداد از نیروها بر اثر برخورد سنگ و مواد آتش زا دچار مصدومیت سطحی شده اند.
فرمانده انتظامی کردستان بر برخورد قاطعانه با افراد سودجو و مخل امنیت تاکید کرد و افزود: با کسانی که امنیت مردم را مختل می کنند، مماشات نمی کنیم، چرا که آسایش مردم و امنیت جامعه خط قرمز پلیس است.
سردار آزادی از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست گول اخبار کذب و فضاسازی های رسانه ای دشمنان را نخورند، چراکه دشمن هیچگاه دلسوز کشور ما و جوانان نیست.
وی حفظ امنیت را خواسته اصلی شهروندان از پلیس عنوان کرد و از خانواده ها خواست تا از فرزندان خود مراقبت کنند که در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
تاکنون در جریان تجمعات و اعتراضات خیابانی در شهرهای کردستان چهار نفر (۲ نفر در دیواندره، یک نفر در سقز و یک نفر هم دهگلان) در قالب پروژه کشته سازی، توسط ضد انقلاب کشته شده‌اند.

  • نویسنده :
  • منبع :