19 دی: شهردار دزفول گفت: یک واحد مدیریتی تحت عنوان «شهردار شب» با هدف استمرار خدمات شهرداری در ۲۴ ساعت شبانه روز و اعمال کنترل و نظارت بر مجموعه فعالیت‌های شبانه مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری راه اندازی و فعال شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، سیدمحمدحسن عیسی زاده روز دوشنبه افزود: فعالیت‌ها در ساعت‌های غیراداری با راه اندازی تشکیلات شهردار شب با جدیت و نظارت بهتری انجام می‌شوند.
وی نظارت بر رفع سد معبر و متکدیان، ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف‌های غیرمجاز، نظارت بر خط کشی‌های ترافیکی و هماهنگی با پلیس راهور و نظارت و مدیریت بر ادوات و ماشین آلاتی که در شب فعالیت دارند را از وظایف شهردار شب عنوان کرد و ادامه داد: نظارت بر عملکرد سامانه ۱۳۷ و خدمات امدادی، نظارت بر عملکرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و نظارت بر مدیریت بحران‌ها، آبگرفتگی‌ها و کشیک‌های شبانه از دیگر وظایف شهردار شب هستند. 
شهردار دزفول نظارت بر پارک‌های سطح شهر و دستگاه‌های بازی، نظارت بر روشنایی و نورپردازی میادین، پارک‌ها و پل‌ها، نظارت بر نگهداری و آبیاری فضای سبز و نظارت بر جمع آوری، حمل و دفع زباله، جاروکشی و تنظیف را از دیگر وظایف شهردار شب برشمرد و عنوان کرد: ارتباط و هماهنگی با ناظر خدمات مناطق، ناظر شب سازمان مدیریت پسماند، سرکشیک آتش نشانی و روابط سایر سازمان‌ها نیز جزو وظایف و مسئولیت‌های شهردار شب است.
عیسی زاده خاطرنشان کرد: استقرار شهردار شب منجر به پیشبرد سریع‌تر و سرعت‌بخشی به رفع مشکلات و موانع در حوزه مدیریت شهری خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :