19 دی: رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی گفت: روادید کاروان ۹۰ نفره کشتی پیشکسوتان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی بلغارستان از سوی سفارت این کشور صادر نشد.
علی اکبر جیرسرایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در این راستا فدراسیون کشتی و کمیته پیشکسوتان تلاش به‌سزایی برای اخد ویزا داشتند که سفارت بلغارستان اقدام به صدور ویزا برای کشتی‌گیران و کادر فنی تیم‌های آزاد و فرنگی نکرد.
وی با بیان اینکه تمامی اقدامات در جهت اخذ ویزا، لایسنس و بلیت هواپیما برای حضور در مسابقات جهانی صورت گرفته شده بود، گفت: برای اخذ ویزا سه روز منتظر آن بودیم که امروز نیز پاسپورت‌های نفرات اعزامی از سفارت بلغارستان تحویل گرفته شد. به دلیل انجام نشدن اقدامات بلیت هواپیما خسارتی هم بابت لغو کردن بلیت‌ها متحمل شدیم.
رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد از ۱۱ تا ۱۵ و فرنگی از ۱۵ تا ۱۸ مهر در بلغارستان در حال برگزاری است، گفت: تا دقیقه آخر نیز منتظر بودیم حداقل به دیدارهای فرنگی برسیم که این امر نیز محقق نشد. ۱۲نفر از کاروان اعزامی کادرفنی و مابقی را کشتی‌گیران آزاد و فرنگی شامل می‌شدند.
مسابقات جهانی کشتی پیشکسوتان در شهر پلودیف بلغارستان در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :