19 دی: مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۶۹ نفر رسیده است.
به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۸۵۶ نفر رسید.
تاکنون ۷ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۵۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، ۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۵۴ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۴۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تاکنون ۶۵ میلیون و ۹۳ هزار و ۵۰۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۲۸۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۲۹۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۷ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۹۰۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
اکنون ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد و وضعیت هیچ شهرستانی قرمز گزارش نشده است.

  • نویسنده :
  • منبع :