19 دی: دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی به صورت قاطع در حمایت از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در صحنه خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه بیست و دومین همایش دادستان‌های مراکز استان در جمع خبرنگاران بیان کرد: دستگاه قضایی به صورت قاطع در حمایت از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در صحنه خواهد بود.
دادستان کل کشور بیان کرد: خط قرمز همه ما امنیت مردم است و امنیت مردم برای ما بسیار مهم است و کسانی که تلاش دارند تا امنیت مردم را خدشه دار کنند ابتدا به آنها تذکر، نصیحت، هدایت و ارشاد می‎دهیم تا دست از خرابکاری و آشوب بردارند.
منتظری با بیان اینکه خط اعتراض باید از خط اغتشاش جدا شود، افزود: ما هم این موضوع را جدا از هم می دانیم و کسانی که درباره هر مسئله ای اعتراض دارند می توانند بیایند اعتراض خودشان را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند اما اگر قرار شد این اعتراضات به اغتشاشات منتهی شود و یا اینکه عده ای اعتراض را مقدمه ای بر اغتشاش قرار دهند، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و قضایی حتما این مسئله را تحمل نخواهند کرد چرا که امنیت مردم برای ما بسیار مهم است.
دادستان کل کشور گفت: قطعا اگر ما امنیت نداشته باشیم در هیچ حوزه ای موفق نخواهیم شد. امنیت دانشگاه، مدارس، بازارها بسیار مهم است و این امنیت هم تامین نمی‎شود مگر با تعامل همه دستگاه های ذی ربط و مردم عزیزمان.

  • نویسنده :
  • منبع :