19 دی: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مطالبی که در جلسه رای اعتماد به زاهدی وفا به وی نسبت داده شد، گفت: مخالفت اصلی بنده با دوگانه‌گویی و عدم شفافیت و صداقت و رای گرفتن متقلبانه‌ از مجلس است و تا زنده هستم بر این موضع پافشاری خواهم کرد.
الیاس نادران در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: آقای حسن نوروزی در جلسه رای اعتماد به آقای زاهدی وفا دو مطلب را به بنده منتسب کردند؛ یکی این بود که ایشان به تمسخر برخی از مطالب کذب را در مورد سفر اربعین آقای زاهدی وفا به بنده نسبت دادند که چون ناظر به شخص بنده است از آن عبور می‌کنم.
وی ادامه داد: اما مطلب دوم که به بنده منتسب کردند این بود که بنده در آغاز دولت و زمان معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی بر سر این‌که یک وزیر سه واحد مسکونی داشت بنده با آن مخالفت کردم اما امروز از آقای زاهدی وفا دفاع می‌کنم. واقعیت آن است که بنده آنچه را که در آن جلسه گفتم و از مجلس هفتم و تا به امروز می‌گویم این است که بنده با تناقض گویی و دوگانه گویی‌ها مخالف هستم و بحث بنده در جلسه رای اعتماد به آن وزیر پیشنهادی بر سر ملک داشتن یا نداشتن نبود. بنده به عنوان یک اقتصاددان می‌دانم که خلق ثروت در کشور ارزشمند است و اگر اشتغال ایجاد نشود کشور دچار رکود اقتصادی می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان رای اعتماد به آن وزیر گزارش آمده بود که ایشان ۹ واحد مسکونی دارد اما ایشان در صحبت‌های خود گفته بود که تنها سه واحد مسکونی دارد. سوال بنده در آن جلسه این بود که ایشان شفاف سازی کنند که ۹ واحد مسکونی دارند یا سه واحد مسکونی متعلق به ایشان است؟. بنده مخالف متقلبانه رای گرفتن از مجلس هستم مخالفت بنده با دوگانه‌گویی و عدم شفافیت و عدم صداقت است. امروز نیز بار دیگر نیز می‌گویم اگر فردی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود که متقلبانه به مسئولیت رسیده باشد تا زنده هستم جلوی آن می‌ایستم.

  • نویسنده :
  • منبع :