19 دی: بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۸ بیمار کرونایی در طول ۲۴ ساعت گذشته جان خود را ازدست دادند و مجموع جانباختگان به ۱۴۴ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.
به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۱ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۶۸۰ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۷۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۱۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۹۶ هزار و ۵۳۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۹۷۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.
به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۵۱۷ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته نیز ۷ هزار و ۵۳۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست. ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
  • نویسنده :
  • منبع :