19 دی: در پی شهادت یکی از کارکنان بسیجی سازمان تأمین‌اجتماعی در اعتراضات اخیر، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن صدور پیام تسلیت، همراه جمعی از مدیران این سازمان در منزل این شهید مدافع امنیت حاضر شد و شهادت او را به خانواده و بازماندگان وی تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش سازمان تأمین‌ اجتماعی، شنبه شب و در جریان اعتراضات در محله امام‌زاده حسن تهران، بسیجی مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» که از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی شاغل در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد تهران بود به درجه شهادت رسید. برادر این شهید والامقام نیز در سال ۱۳۸۴ در راه امر به معروف به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
موسوی در این دیدار ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهید امیراحمدی به فرمایش مقام معظم رهبری در این باره که شهید با شهادت خود وارد حریم الهی شده و شهدا این هدیه‌ الهی را به قیمت مجاهدت به‌دست آوردند، اشاره کرد و افزود: به تعبیر حاج قاسم سلیمانی، شرط شهید شدن، شهید بودن است و شهید امیراحمدی هم مزد پایمردی و مجاهدت خود را گرفت.
وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که شهیدانی مثل شهید امیراحمدی را در سازمان تأمین اجتماعی داشته و داریم و با خون و آرمان این عزیزان پیمان می‌بندیم که راه آنها در مسیر ولایت، خدمت به مردم و حفظ ارزش‌ها و هویت دینی و ملی را ادامه می‌دهیم.
موسوی با اشاره به مظلومیت شهدای امنیت گفت: این شهدا به صورت خاص توفیق شهادت پیدا کرده‌اند. امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در مسیر خدمت به مردم و آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری تا پای جان بایستیم و از همه شهدا طلب استعانت می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اظهارداشت: اگر کسی به معنای واقعی پا در مسیر خدمت به مردم گذاشت، شب و روز نخواهد داشت و مثل شهدا باید تا پای جان به پای مردم و این نظام و  انقلاب بایستد و این درسی است که شهدای امنیت به ما در برابر دسیسه دشمنان دادند.
وی تصریح کرد: شهدا ستاره‌های درخشان این کشور هستند و تقدیم کردن دو شهید توسط این خانواده نشانه عنایت خداوند و افتخار بزرگی است که امیدواریم همه ما قدردان این رشادت‌ها باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع :