19 دی: رییس کل دادگستری استان کرمان با حضور در محل و بررسی میدانی موضوع آتش سوزی ساختمان ستادی هلال احمر این استان، دستورات لازم برای پیگیری علت دقیق این حادثه را صادر کرد.
حجت الاسلام و المسلین ابراهیم حمیدی ظهر امروز ۱۹ مهرماه در جریان این بازدید از محل آتش سوزی ساختمان ستادی هلال احمر کرمان، تاکید کرد: به دادستان مرکز استان به همراه یک بازپرس ویژه برای بررسی علت این حادثه مسئولیت داده شده که نسبت به بررسی هرگونه قصور یا تقصیراحتمالی منجر به آتش سوزی، بررسی های لازم را انجام دهند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه خسارت های وارده به ساختمان ستادی هلال احمر قابل ملاحضه بوده و از این رو تعیین علت دقیق این حادثه از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: نتیجه بررسی های تخصصی درباره وقوع این حادثه پس از اظهار نظر نهایی مراجع مربوطه و کارشناسان اعلام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، ظهر امروز وقوع یک حادثه آتش سوزی در ساختمان ستادی هلال احمر کرمان خبرساز شد و بنا به اطلاعات موجود، این حریق با تلاش ۴۰ آتش نشان مهار شده است.
طبق اعلام هلال احمر استان کرمان، خوشبختانه در این حادثه هیچ خسارت جانی برای نیروهای هلال احمر و آتش نشانی ایجاد نشده است.


  • نویسنده :
  • منبع :