19 دی: امجد امینی، پدر مرحومه مهسا امینی در واکنش به برخی اخبار کذب از سوی رسانه های معاند گفت که هیچ نهاد یا شخصی وی و خانواده اش را تهدید نکرده است.
امجد امینی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: هر خبری از سوی رسانه های معاند و ضد انقلاب مبنی بر تهدید بنده و خانواده از سوی نهادهای امنیتی، کذب است و حقیقت ندارد.
همچنین ساعاتی پیش فیلمی منتشر شد که امجد پدر مرحومه «مهسا امینی»، در بیمارستان و کنار دخترش تایید می‌کند که ضربه‌ای به سر او نخورده است.
سید مجید میراحمدی دبیر شورای امنیت کشور روز دوشنبه در نشست خبری با اشاره به این ویدئو، گفته بود که پدر مرحومه مهسا امینی در این فیلم می‌گوید که هیچ آثاری ناشی از ضربه به سر دخترش وجود ندارد.
سند دیگری که میراحمدی در اختیار خبرنگاران قرار داد مربوط به نامه پدر مهسا امینی به مدیرکل تامین اجتماعی کردستان برای انتقال به دلیل بیماری دخترش بود.
دبیر شورای امنیت کشور در این باره گفت: پدر مرحومه مهسا امینی که کارمند سازمان تامین اجتماعی بود یکم شهریور ۹۵ با مدیرکل تامین اجتماعی کردستان مکاتبه‌ای درباره انتقالش به دلیل بیماری دخترش انجام می‌دهد. او نوشته که دخترش باید تحت کنترل و مراقبت باشد و هر ماه به تبریز مراجعه کند و خواستار ماندن کنار دخترش شده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :