19 دی: سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمتن بسیج مستضعفین شامگاه سه شنبه ۱۹ مهرماه با حضور در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از موسی عنایتی بسیجی مدافع امنیت و جوان ۱۹ ساله قائمشهری که در اغتشاشات اخیر توسط آشوبگران دچار مجروحیت شد، عیادت و پیام و هدیه رهبر معظم انقلاب را به وی تقدیم کرد.
سردار سلیمانی در این دیدار با آرزوی سلامتی برای این جوان بسیجی گفت: بسیج آماده به کار ترین و فداکارترین جوانان کشور را دارد که در راه اهداف عالی نظام اسلامی از خودگذشتگی می کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تا وقتی که بسیج و بسیجی در میدان حضور فعال دارد،توطئه ها وفتنه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد، افزود: از مهم ترین شاخصه های بسیجیان، ولایتمداری و دفاع با بصیرت تا پای جان از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سردار سلیمانی در ادامه با پیگیری از روند درمانی این بسیجی مدافع امنیت و با قدردانی از پزشکان و کادردرمانی بیمارستان، دستورات لازم را جهت ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر  صادر کرد.
موسی عنایتی بسیجی جوان قائمشمهری در شامگاه ۳۰ شهریورماه در جریان مقابله با اغتشاشگران و در دفاع از امنیت مردم در شهرستان قائمشهر،از سوی آشوبگران مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای به ناحیه گردن شد.

  • نویسنده :
  • منبع :