19 دی: مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از بازداشت عامل شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی خبر داد و گفت: متهم عضو حزب منحله کومله ‌است.
حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد روز یکشنبه ‌در مراسم هفتمین روز درگذشت شهید غلامرضا بامدی در سنندج اظهار داشت: عامل شهادت شهید پاسدار غلامرضا بامدی عضو حزب کومله است که در چند روز گذشته قصد خروج از کشور را داشت و در تور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی افتاد و دستگیر شد.
شهید بامدی شامگاه شنبه ۱۶ مهر در جریان اغتشاشات در سنندج به شهادت رسید.
مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه دشمنان در اتفاقات اخیر قصد داشتند نظام اسلامی را دچار فروپاشی و نور انقلاب را خاموش کنند اما با استقامت و مقابله ملت ایران مواجه شدند، افزود: جمهوری اسلامی ابرقدرت شرق و غرب را کنار زده و جبهه استکبار نیز نتوانست هیچ غلطی بکند.
مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: در فتنه ۸۸ اگر در هر کدام از کشورها آن اتفاقات برپا می‌شد، آن کشور دچار فروپاشی و سقوط می‌شد اما فتنه‌گران علی‌رغم اینکه دنبال سقوط انقلاب بودند نتوانستند هیچ غلطی کنند. 
حجت الاسلام جعفرنژاد افزود: دشمنان بعد از شکست توطئه‌هایشان، دنبال نفوذ به بدنه ادارات بودند اما باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند چراکه این اراده خداوند متعال بوده و همه نقشه‌هایشان با شکست مواجه است.
وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و ترفندها و استراتژی‌های مختلف از سوی دشمن، راه خود را مقتدرانه‌تر از گذشته پیش برده و می برد.
مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: عده‌ای در اغتشاشات اخیر فریب‌خورده و از سر نادانی و هیجانات به خیابان‌ها آمدند اما مزدوران ضدانقلاب و گروهک‌های تروریستی دنبال اهداف شوم خود بودند که البته به اهداف خود نرسیدند.
حجت الاسلام جعفرنژاد با بیان اینکه دشمن دنبال این است که ایران را ویران کند و به اصل نظام خدشه وارد کند، افزود: امروز با جنگ شناختی و ادراکی و رسانه‌ای مواجه هستیم و در اتفاقات اخیر نیز شاهد بودیم که افکار جوانان را منحرف کردند تا به اهداف خود برسند.

  • نویسنده :
  • منبع :